slide show

Ksenia's new nails!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem och fikat lite osv. Idag har vi bara tagit det lugnt och haft riktigt kul. Har till och med gjort ett par lösnaglar till mig själv idag! Här kommer resultatet. Det är dom snyggaste och bästa jag har gjort hittills, enligt mig iallafall så jag är rätt nöjd! :) Kommer väl komma mer sen! 
Får all insperation från Foki. Fastm kanterna på banden är lite slitna, eller trådarna går loss men det ska jag fixa senare!

Ikväll ska jag nog bara sitta och ha det skönt, kanske kolla på någon bra film på datorn eller se om det är något kul på TVn. Det är ju fredag idag så det borde vara något bra.
Och förresten, min älskade Joel hälsar till er alla! :) Pussar & en massa kärlek, K.


Kommentarer
Postat av: Lexie

tusen tack! :)

fina naglar!

2010-03-19 @ 22:42:13
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: emelie

har du samma objektiv som följde med kameran när du köpte den?:)

och bilderna på din header, asså så sjukt fina!!

men hur fotar du? eller hur man säger, när du tar tex närbilder, använder du auto eller kör du på den där blomman eller vad man ska säga, asså på det där hjulet?:] haha jag suger på att förklara men jag hoppas du fattar.

och skulle gärna vilja att du svarade och berättade mera. antingen i min blogg, eller skriv i ett inlägg på din blogg:)<3

2010-03-20 @ 22:12:07
URL: http://emmaemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0