slide show

Jonas Brothers?

Alltså förlåt så sjukt för den hämska uppdateringen, men jag har inte haft lusten att skriva något idag, och jag visste till och med inte vad jag skulle skriva om..
Men nyss så var jag och Micki båda inne på www.chatroulette.com och snackat med olika människor från hela världen!
Men sen, så kom Micki fram till Jonas Brothers, och hon började skrika till mig. "OMG KSENIA! JAG SNACKAR MED JONAS BROTHERS!"
Och ja.. det var faktiskt sant! Här är ett bevis.

Hon kom också fram till att det inte kunde varit fejkat pga att det inte brusade något när dom pratade.
Så ja mina damer och herrar, såhär går det till på nätet! Och nu vet vi vad J.B gör på sina lediga stunder. ;)

PS. Ni vet väl att det är sommartid nu? Så ställ om klockan en timme frammåt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det finns ju sidor där man kan ta rörliga bilder och lägga in där.... så att det ser ut som att man pratar me dom t.e.x +att jag tror aldrig dom skulle sitta och chatta där då dom är typ kända över hela världen ;p ...

2010-03-29 @ 11:13:56
Postat av: Alex

Det kan vara fake dem kan ha tagit en video och spelat in.

2010-03-29 @ 14:40:45
Postat av: sandra

Det är säkert fejk. Jag träffade också dom på chatroulette ... Det är till för att lockan små tjejer

2010-03-29 @ 15:15:52
Postat av: Anonym

men man ser ju att det är fejkat... de såg ut såhär för typ 3 år sen och nu har alla krulligt hår förutom Joe..

2010-03-29 @ 18:15:50
Postat av: Minna

Det är fejkat.. har kommit upp flera gånger för mig och dom har alltid samma kläder. Den där videon är från en gammal live chat.

2010-03-30 @ 18:59:55
Postat av: moa

HAHA omg troru att de är på riktigt?aah okk.

jag och mina vnr har fått dom flera gånger och typ skrivit ba vinka på engelska och dom ba i cant. balblalbabla sen byterom hhahah och dom har allltiiiii samma kläder;d

2010-04-02 @ 22:37:14
Postat av: Emma

Det är fake,har också sett dom där ,typ exakt samma bild som er och allt.Man ska inte tro på det där.Tror inte precis kändisar sitter på en sån hemsida!

2010-04-06 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0