slide show

Home

Hello! ♥

Nu har jag kommit hem efter första skoldagen den här veckan! Kändes skönt att sluta så tidigt, nämligen 13.40
Imorgon har vi halv studiedag och får gå hem efter lunch, eller före lunchen om maten inte är god. Och på torsdag ska vi ju sova över på skolan och får ledigt på fredagen dan efter! :) Så den här veckan är rätt grym!

Nu tänkte jag gå runt här i hemmet och fotografera lite saker, än vet jag inte vad. Sedan ska jag nor hoppa in i duschen och ta en lång, varm dusch eller till och med ett bubbelbad! Gud vad skönt.
Just nu har jag inga bilder att visa upp, så senare på kvällen får det bli!

Förresten, har ju gjort en ny header som jag hann med igår kväll! Vad tycker ni? :) 

All kärlek till er people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0