slide show

Headache :(

Hejsan sötisar!♥

Idag har jag varit hemma från skolan hela dagen.. Jag har haft jätte ont i huvudet dom senaste dagarna och idag fick jag även ont i magen. Dumma huvud/magverk!^^
Har mest vilat och suttit vid datorn idag, brukar inte ha så mycket att göra när jag är hemma, och speciellt när jag är hemma från skolan.
Snart ska jag upp ur sängen och hoppa in i duschen, sedan göra mig en god fika! Tror det blir te och min nya favorit, Ballerina kladdkaka! Verkligen supergod. :)

                                                            Jag just nu, sitter och surar för mitt knä.


Kommentarer
Postat av: lisa

men sjukt sööt:) kram

2010-03-15 @ 21:29:35
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0