slide show

Bio ikväll!

Godmorgon solstrålar! ♥

Nu har jag och Micki vaknat, fikat och börjat göra nya naglar!
Just nu sitter jag och kollar lite på TV medans Micki är inne i den varma duschen och duschar. Idag hade vi tänkt gå på bio och se Alice In Wonderland i 3D! Så vi håller på att göra oss i ordning nu för att sedan åka ner till mig med bussen och hämta min biobljett som jag ska använda. Det här bli våran första gång vi ser 3D på bio. :) Så det kommer nog bli sjukt kul! Senare efter filmen, så kommer jag lägga up lite bilder!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Minna

Eftersom det står att du brinner för att sjunga, Så tycker jag att du borde göra ett videoinlägg där du sjunger

2010-03-07 @ 21:30:15
Postat av: Anonym

a klart du ska göra det ksenia :) !

2010-03-08 @ 17:26:34
Postat av: Anonym

jag menar som svar till Minna

2010-03-08 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0