slide show

BIlder från övernattningen

Nu har jag sovit ganska länge - ungefär 7 timmar, men jag är fortfarande sjukt trött. Får se om lite chips, Marabou och dricka piggar upp mig!

Jag lovade ju att lägga in lite bilder från övernattningen så here it comes! Dock så lägger jag inte upp så många bilder pga att det blir för långt inlägg och för att jag inte hade så många bilder från igårkväll (eftersom vi bara sprang runt och kollade på film) så jag hade inte tid för att fotogradera helt enkelt!

 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske bara stanna i sängen och prata med gott folk och slappa. Låter som en bra idé!

 

Ses senare!


Kommentarer
Postat av: M o s i i e -

SV: Jo :)

Ha en bra fredagskväll! <3

2010-03-26 @ 19:03:11
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: rebecca

Läs gärna min blogg!:)

2010-03-26 @ 19:33:36
URL: http://bbecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0