slide show

Ballerina


Nu är jag ren och fräsch! Har gjort mig lite varmt te och sitter och myser med Ballerina kladdkaka nu. Kan ni gissa om det är gott? ;)
Imorgon är det ju tisdag och då ska jag banne mig gå till skolan! På fredag har vi studiedag och då kommer jag bara mysa hemma, kanske kolla lite på stan.. Får se vad jag hitter på! :)

Nästa torsdag ska jag sova över på skolan med hela 7an. Undra om det kommer bli kul eller om det kommer bli fullständigt kaos.. Vi har ju Philip i min klass som kommer hoppa omkring som en galning, och ingen kommer få sova. Men jag tror ändå inte att någon kommer sova alls, för hur ofta sover över på skolan egentligen?
Kommer säkert ha med mig min bärbara dator om jag får för mamma, men jag ska försöka övertala henne! Då kommer det komma upp lite uppdateringar då och då under kvällen/natten.

Godnatt mina kära läsare, och glöm inte att följa bloggen med bloglovin'!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0