slide show

Svar på tal



Hur göru för att det ska bli mellanrum mellan det du skriver, asså först skrev du Hejsan!
och sen allt det andra, hur gör man mellanrummet mellan det, för för mig funkar det inte bara om man trycker enter två gånger. Är det bara för mig det inte funkar eller?
Kan du snälla svara på din blogg, asså typ svar på tal eller nått sånt?


Svar: Jag gör bara mellan rum mellan text och så när jag trycker på enter. Imorse när jag var hos min kompis Becca så skrev jag med hennes Mac tror jag och då hade jag verkligen problem med att göra mellanrum mellan texten men lyckades göra ett mellanrum mellan "hejsan!" och det övriga genom att trycka enter 2 gånger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det funkar inte för mig, för det blir bra när man skriver, men sen när jag sparar funkar det inte

2010-06-30 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0