slide show

New in!

Köpte skorna som jag pratade om igår! Skopunkten - 199:-

Ingen uppdatering idag, jag vet. Men jag har haft en super härlig och rolig dag. Efter skolan så åkte jag ner till stan och köpte skorna, sen åkte jag hem för att byta om till lättare kläder (eftersom det var typ 30+ grader i skuggan idag). Efter att jag varit hemma så mötte jag upp Donna, Emina och Micki för att dra till Himmelstalundsfältet och sola. Dom hade med sig en en-gångs-grill och pengar för att köpa mashmellows på Ö&B, haha!
Dagen var iallafall heeelt underbar. Vi låg och solade i kanske 3 timmar. Grillade, skrattade, pratade och hade allmänt kul helt enkelt! En av dom bästa och varmaste dagarna i år helt klart! Inte ett ända moln på himlen var det heller.

Nu ska jag fika och gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: har lagt till dig med!

2010-06-03 @ 14:27:36
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: issaa

as fina!:)

2010-06-06 @ 21:01:33
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0