slide show

Mat

Hej allihopa.

Jag har inte varit hemma dom här senaste dagarna, det kanske ni redan har märkt? Har haft det hur roligt som helst iallafall. Har kört anden i glaset, varit på stan, ätit massa glass, badat på Himpa (Himmelstalundsbadet) och massa mer. För er som inte vet vad Himpa är så det är det ett gratis ute bad som finns här i Norrköping.

Mina skor har förstört mina fötter totalt. Har kanske 5 skavsår på varje häl.. :(

Just nu sitter jag i mitt rum och har just ätit nudlar. Min favorit mat, nästan. Skit gott! Och nu blir det Daim tårta, mums.

Idag när jag kom hem så såg jag att jag fått mitt presentkort från Gratisbio! Mitt 5e presentkort! :) Bli medlem här och få hem du med.


Kommentarer
Postat av: madeleines

anden i glaset är jättefarligt^^ ;p

tro mig, jag vet.

2010-06-19 @ 15:44:50
URL: http://madeleinevarnamnet.blogg.se/
Postat av: emma

ksenia , du måste lägg ut inlägg annars är det ingen ide att du bloggar längre !:s

2010-06-20 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0