slide show

I klockaretorpet!

Hejsan!

Imorse vaknade jag upp hos min kompis Becca, bästa Becca. Hon bor i Klockaretorpet, en ganska bra bit hemifrån mig. Det första hon sa när hon vaknade var "jag har tuggummi i håret". Haha, hon trodde först att det var mitt för jag hade tuggummi innan jag somnade men det var det inte för jag slängde mitt innan. Så nu går hon omkring med kladd i håret som kanske inte går bort.. :o
För en stund sedan kom Micki hit. Just nu håller vi på att göra friterade pommes och chips och leker med katt ungarna som klättrar ut hela tiden. Vi har på East FM på hög volym också. Allt blir bättre med musik!
Vädret kan aldrig bestämma sig. Vid 8-9 på morgonen regnade det i högsta grad men nu är det sol och blåst. Ibland blir det skugga och kallt så ja, hur blir vädret idag..?
När jag kommer hem idag så ska jag äta jordgubbar med smällt choklad. Snacka om gott?! Fast nu ska jag vara social med mina vänner och sluta skriva, stora kramar och pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur göru för att det ska bli mellanrum mellan det du skriver, asså först skrev du Hejsan!

och sen allt det andra, hur gör man mellanrummet mellan det, för för mig funkar det inte bara om man trycker enter två gånger. är det bara för mig det inte funkar eller?

Kan du snälla svara på din blogg, asså typ svar på tal eller nått sånt? snälla

2010-06-30 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0