slide show

Hiss & diss!


Killparfym! - Fan vad grymt att det finns. Tänk om man har en kille som luktar svett hela tiden. Uek..

● Musik! - Vet inte vad jag skulle göra utan musik.

Mickis sommar heta linne. Ett linne som jag vill ha med helt öppna sidor där man ser som bh spetsen. Hittar tyvärr ingen bild på linnet men kanske får det i födelsedags present!



● Döda djur som ligger lite här och där mitt på vägen. Igår t.ex. så går jag, Micki och Donna över gatan så ser vi en död fågel. Blä..

● Allmänt dåliga tv reklamer, som exempel Pernilla Wahlgrens hår reklamer. Någon som håller med mig?

● Punktering på cykeln. - Igår fick Donna punktering på sin snygga cykel av att vi hade suttit 3 på den, men vadå? Den behöver ju inte få punka..?

● Drygt folk som går runt och ser sura ut. - Ibland så ser man folk som går runt och är dryga samtidigt som dom ser skit sura ut. typ: "Ehm ok, ville du något eller"? Sen ger dom värsta bitch blickarna. Hajjar ni?

 

● Röka & snusa. Varför ska man förstöra sig själv? Snus är äckligt som fan och rökning dödar, det står ju fan på paketet?! Förstår inte vad folk inte fattar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0