slide show

Hel skön dag.

Hej mina vänner!

Idag vaknade jag upp klockan 3 hemma hos Micki. Skönt att sova länge när man inte behöver tänka på tiden!
Vi åt först frukost och fixade oss lite, sen drog vi till Himpa fast jag badade inte. Hade inte bikini med mig osv. Det var inte så mycket sol heller, bara då och då.

Jag kom på en sak. Mamma berättade för mig att när jag var 5-6 år och var hos tandläkaren och skulle dra ut en tand eller något, så fick jag bedövning. Och strax efter sprutan blev jag helt blek och svimmade. Och igår hände ju exakt samma sak, efter sprutan osv, så svimmade jag ju. Så mamma tror att jag är allergisk mot något som finns i den där sprutan.. Jag ska till tandläkaren igån den 30 augusti ju, och om jag ska laga ett till hål så kommer dom inte få bedöva :| Eller isåfall med någon annan spruta. Läskigt.

Om morgon dagen! Imorgon drar jag till Söderköping med mamma, mammas kille och hans 2 döttrar. Blir skit kul! Har aldrig varit där heller. Stället vi ska till heter Smultronstället, väldigt berömt glass ställe.

Dagens låt: Wear my kiss - Sugababes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0