slide show

Fortfarande ingen sol...

Hej på er där hemma.

 

Först vill jag bara börja med att säga att jag inte är någon bra bloggare. Jag har typ slutat blogga?! Jag måste allvarligt skärpa mig. Har inte varit hemma på hela helgen och lite till tror jag, och när jag inte är hemma så bloggar jag nästan aldrig, och då sjunker mina läsare..

 

Iallafall, nu när jag är hemma så tänkte jag skriva lite! :)

Idag så vaknade jag upp hemma hos Micki älskling. Vid 11 eller något tror jag. Micki har besök av en tjej som heter Jasmin, riktigt söt och gó tjej faktiskt! Innan bodde hon i Norrköping, men flyttade till Borås, så nu brukar hon komma hit och hälsa på då och då.

Idag så skulle vi gå på bio, och se Streetdance som jag velat se länge. Tyvärr så fanns den inte i 3D.. :( Men när vi väl skulle köpa biljetter så märkte Micki att hon tappat bort sin biobiljett på vägen dit. Smart! Så det blev ingen bio för oss idag.

 

Jag idag!


Kommentarer
Postat av: sandra

du är sjukt fin,kan du inte göra en video då du sminkar dig`?

2010-06-14 @ 21:55:59
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: sandra

sv:jaha okej,men jag tycker att du ska göra det skulle vara kul:D

2010-06-14 @ 22:04:49
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0