slide show

En dag i Sörping, bilder!

Idag var vi ju i Söderköping, på Smultronstället! När man kom dit fick man stora menyer, och jag kan lova er, man kan inte bestämma sig..

Mammas glass till höger och hennes killes (Niklas) glass till vänster!

Niklas döttrars glass till vänster, dom köpte likadana. Dom heter Elice och Fanny förresten! Min glass till höger, himmelskt gott, men jag orkade inte äta upp hela..


Jag idag, facelook! Glassen var större än mitt ansikte :o Jag kunde inte ens nå upp när jag skulle äta den.

Efter att vi ätit upp så gick vi upp på ett riktigt högt berg, som tur så var det trappor upp. Det var världens finaste utsikt där uppe, över hela Söderköping typ. Då vi kom ner igen så hade jag jätte ont i mina fötter + att jag hade klackskor.

Kommentarer
Postat av: kristina

har två frågor till dig å hoppas få svar! :D

1-hur ofta duchar du å har du nåt favorit schampo som du verklign älskar/rekomenderar?? :]



2-kan du inte typ skriva å visa bilder på hur du fixar ditt hår för å få de så där som du hade på bilden?? de e så j*vla snyggt!! för å få de så där "fluffigt", du fattar ;)

kram!

2010-06-23 @ 23:42:53
Postat av: elise

elise* haha inte så lätt att veta ;)

2010-06-28 @ 12:57:58
URL: http://eliseadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0