slide show

Mitt nya godis

Hey!

 

Imorse vaknade jag av att en massa småungar gapade och skrek på min gård, och då var klockan ungefär 11. Är hur trött som helst för jag somnade vid 3 om jag minns rätt. Det första jag åt när jag vaknade var russin. Märkte hur jävla gott det var. Från och med nu är det mitt nya godis. Mycket nyttigare än vanligt!

 

russin ♥

Idag kommer jag nog bara vara hemma igen. Fast lite senare så ska jag kanske följa med Becca till ett ställe.. minns inte namnet på det, men där skulle det tydligen finnas några karuseller. Vi får se helt enkelt hur det blir!

Det är 30 grader ute men absolut ingen sol alls. Vädret kan aldrig bestämma sig..

Kommentarer
Postat av: amanda

tjänar du pengar på din blogg?:)

2010-07-10 @ 15:17:13
Postat av: Anonym

Men ändå mkt socker:(

2010-07-10 @ 15:17:57
Postat av: nadica

Ksenija mycket trevlig hälsningar från mig :::::: :(K)

2010-07-10 @ 16:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0