slide show

Klipphoppning

Hallo.

Börjar inlägget med att säga att jag suger på att uppdatera, verkligen.

Idag så sov jag och Micki ut. Vi vaknade vid halv 3. Älskar att sova länge, sjukt härligt. Dom senaste 4 nätterna har jag drömt konstiga drömmar. Wierd.. Det värsta är att man tror drömmarna är verkliga när man väl sover, sen när man vaknar så tänker man "eh, vad händer"? typ.

Idag så hoppade vi iallafall klipphoppning! Skit vilken känsla. ASM! Vi var där med Niko älskling, Clinton, Simon, Hamza och en annan jag glömt namnet på.. :$
Tyvärr så kunde jag inte ta några bilder. Hade ingen kamera och vi var nog ganska upptagna med att ha kul! :)

Nu ska jag bara ligga i min säng, lyssna på musik och vila. Kyssar.

Jag saknar Wilma!

Kommentarer
Postat av: Ida

Klipphoppning?

Asså ner i vatten eller:P? haha

2010-07-16 @ 23:08:16
URL: http://idakl.blogg.se/
Postat av: sofiaa

är du och niko tillsammans ?

har inte följt din blogg så länge så jag vet inte ... :$

men om han är det , kan inte du lägga upp några bilder på honom eller nåt ? :D



btw; älskar din blogg !

2010-07-19 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0