slide show

Hetta

Hello där.

Är hemma hos Micki och försöker få ut 2 stickor från min stackars fot.. Det gör ont!
Det är 30 grader ute, hett hett hett. Man kan säkert steka ett ägg på marken.. :o Snart ska vi gå till stan och hämta pengar för mat, senare får vi se vad som händer. Jag måste dock vara hemma rätt tidigt, typ vid 5.

Igår var det utebio. Såklart så var vi ju där, det var riktigt mysigt. Det var massa massa folk, sen kunde man köpa dricka, sockervadd, popcorn och snacks. Helt perfekt.
När jag kommer hem så ska jag försöka få igen min uppdatering av dom senaste 2 dagarna.
Och tack förresten för alla tips och så vidare på inlägget under. Min blogg kommer bli mycket bättre tack vare er! :)

Nu ska vi röra på oss. Xoxo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0