slide show

Det öser

Hej där!

Jag och Micki ska snart gå till Hageby Centrum och träffa några kompisar. :) Finns seriöst absolut ingenting att göra en sån här dag. Regnet öser ner lite då och då, sen duggar det också. Är det här sommar eller? :o Börjar undra om hösten är på väg.. Det ligger en massa gula blad på marken lite här och där. Inte bra!

En bild på mig för några veckor sedan!

Jag är jätte hungrig just nu.. Det ända jag har ätit idag är en cheeseburgare.. Måsta stoppa något i magen snart.
Nu ska jag och Micki börja röra oss mot centrum.

Hoppas ni har det bra. Puss! Följ bloggen! bloglovin

Kommentarer
Postat av: www.metrobloggen.se/simonvikander

Sjukt sööt (A)<3

2010-07-25 @ 00:27:28
Postat av: nån random^^

fyfan va söt du är! :D

2010-07-25 @ 00:40:50
Postat av: norrköping grabb xd

sjukt söt asså ;), är de där konstmuseét i norrköping bakom dig? ;O

2010-07-25 @ 00:56:51
Postat av: mikaela (:

Fan vad fin du är !

kollade igenom hela din blogg.

älskar din blogg verkligen.



Vad heter du på bdb ?

hittade dig där :)

2010-07-25 @ 01:08:20
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: moa :)

otroligt fin :) <3

2010-07-29 @ 20:55:18
URL: http://moagreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0