slide show

Video från idag.

Jag och Nina var nere på stan tidigare idag, och allt var såklart stängt men vi ville bara träffa varandra och så vidare. Vi träffade några också lite här och där. Mesta tiden satt vi inne på McDonalds och drack Cola och var inne på internet på mobilen.

 

Spelade in en liten kort hälsning också.

 

Ibland hatar jag julen, allt ska vara stängt och man har ingenstans att ta vägen och inte heller någonting att göra, så såhär kan våra dagar också se ut ibland. Det är också skönt att bara ha slappa dagar ibland tycker jag faktiskt. Ska träffa Nina snart igen, efter att hon varit och firat jul hos någon släkt.

 

Ha det bra så länge, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du snackar ju asfint :o , c;

2010-12-25 @ 22:00:43
Postat av: Anonym

ksenia oooh din röst så vacker ..

snälla snälla förstår inte din röst genom att röka du lär ångra dig jag lovar !

kolla bara på skabbfittan nina , hennes röst är ju helt föörstörd..

ska vara ärlig älskade hennes röst inan hon fick den fula mörka , och inan hon blev så jävla konstig .. hon va underbar men efter annie har hon blivit lite horig o blivit värre med åren .

BLI INTE SOM HENNE !

ber till gud att hjälpa dig .

2010-12-25 @ 23:42:47
Postat av: nina vidinlic'. ♥

haha, anonym. ?

säg vem du är ist, fittnylle.

haha, min röst har alltid vart mörk. ?

haha & plus just nu e jag sjuk så den är konstig, fast aa. & hahahah. !

vadå innan ja blev konstig & att ja e horig. ?

AHHAHAH, blev du slängd som liten eller. ? :)

2010-12-26 @ 00:21:08
URL: http://ninaandreaa.blogg.se/
Postat av: shuleluuuu

När fick du din systemkamera och av vem?

Du är ju typ fattig :o

Och varför använder du alltid ninas kläder?

Har du inte egna eller, man ser ju att det är hennes, och om man frågar vart du har köpt så får man svaret "inte min tröja".



btw,du röker visst. Inte alltid kanske men du röker.

2010-12-26 @ 00:25:16
Postat av: Tanja

Nina du vet jag skiter fullständigt i vad du tycker och tänker

2010-12-26 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0