slide show

Nattblogg - hiss/diss

Lugg - Tycker att det är dö fint nu. Vissa passar med det och vissa inte, men det är hur som helst sjukt fint med lugg!

Stickade tröjor - Sjukt mysigt nu till vintern. Varma kläder ska man ha!

Tomten - Låter kanske konstigt, men jag hatar verkligen tomtar. Dom är så.. läskiga med deras "söta" leendet. Sitter typ "plats" tomtar i varenda fönster på stan och vinkar. Fan, hatar dom.

Dörr blåsare - Ni vet när man gå på stan, och om man till exempel går över från en galleria till en annan..? Då finns det grejer vid automatiska dörrar som blåser. Ni vet vad jag menar va? Gud så irriterande det är, håret åker huller om buller och man får det i ansiktet. Hård diss!

Gamlingar - Jag har inget emot gamla människor eller något i den stilen men gillar verkligen inte när man har bråttom någonstans sen är dom plötsligt i vägen för dig, och går jääätte långsamt..

Vinter - Jag hatar vintern. Jag har aldrig heller gillat den. Tycker det är sjukt jobbigt faktiskt. Finns så många nackdelar, till exempel att man ofta kommer sent till skolan på grund av att spårvagnarna/bussarna lägger av eller kommer för sent, att det är kallt, man måste ha flera ton varma kläder för att inte frysa, slaskigt, all snö är i vägen och man kan inte ta sig förbi någonstans m.m. Inte min grej!

Tillägg:
För några dagar sen gick jag och Nina på stan och vi började genast störa oss på en massa saker. Det var då vi kom på alla dm här sakerna och att vi skulle göra en hiss och diss lista på våra bloggar. Så varken jag eller Nina har härmat varandra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vintern är ju mysig :O och man kan åka pulka med alla pulkagudar där uppe :)

2010-12-18 @ 10:58:06
Postat av: Anonym

ok härmar nina

2010-12-18 @ 11:57:49
Postat av: nina vidinlic'. ♥

Haha, anonyma jävel, skriv vem du är istället.

Jävla ffjant. !

Vadå härmma, vad fan vet du om det. ?

Haha, kommentera inte om ni inte har nått vettigt o skriva ajuste, vi bryr oss inte när ni skriver elaka kommentarer, bara så ni vet, skiter fullständigt i vad ni tycker om jag(vi) inte bett om era åsikter. :)

puss.

2010-12-18 @ 13:02:07
URL: http://ninaandreaa.blogg.se/
Postat av: Vanessa

HAHHAHHAHA..

Hjärna: 0%

Och om du vet vem det är? Dens namn?

Du känner troligtvist inte den personen ändå så vafan hjälper namnet med ? -.-

+ pussar du personen oxo. som sagt, KONSTIGT!

2010-12-18 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0