slide show

Puff.

Hej på er där hemma.

Fan vad dåligt jag har bloggat dom senaste dagarna, har typ inte bloggat alls. Har bland annat haft 2 prov att plugga till och en massa läxor, därför har jag struntat i bloggen ett tag.

Men nu så, så ska jag bättra mig! Har egentligen ingenting speciellt att säga just nu. Har just ätit och vilat upp mig. Jag, Nina och Donna var i Borgsmo fritidsgård innan och dansade, sen gick Donna hem så jag och Nina har dansat i ungefär 3 timmar, bra jobbat! :) Håller på att ladda upp en video på Videofy som jag visar er senare, direkt från dansstudion som vi var i.

Fan vad trött jag är, känner knappt mina ben längre. Ska göra hett te och lägga mig i sängen. Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0