slide show

Nattblogg - svar på tal.

Svar: Haha okej, för det första så spelar det ingen roll vart man kommer ifrån för att få vara där. För det andra så tror många att jag är från bosnien/kroatien (det vill säga balkan) och jag kan lite bosniska och förstår en hel del eftersom det är likt rysska, om ni inte visste det. För det tredje så hade vi jävligt roligt där, och ingen kollade snett, varför ska ni omogna ungar bry er om vart jag ska? Jag tar inget skit, jag drar vart jag vill och ingen kan göra något åt det. Jag driver en blogg, och bryr mig inte om någon kommenterar något fult eller irriterande, jag bryr mig helt enkelt. Förstår inte vart ni alla vill komma med det ni säger. Om ni läser min blogg, läs den. Klart ni får kommentera vad ni vill, men jag tar aldrig åt mig och bryr mig inte om någon skit. Varför ska ni bry er ens för andra gången? Ifall jag inte "passar in" på en bosnisk fest, så passar ni inte i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan inte du göra ett videoinlägg där du snackar rysska:)? skulle va kul att se:)

2010-12-12 @ 09:50:10
Postat av: herregud

haha, vilka patetiska ungar alltså !

2010-12-12 @ 12:38:26
Postat av: tina

så sant ksenia!

skit i dom där, bra avundsjuka.

2010-12-12 @ 13:57:17
URL: http://tinaa13
Postat av: zella

Kan inte du nu ladda upp hur du gör dina toffsar steg för steg?! Skulle verkliigen vilja att du gör det så snart som möjligt som ex. Idag eftersom jag verkligen vill veta.



& skulle inte du kunna ladda upp några bilder ifrån Bosniska klubben? verkar intressant.



KRAMAR.

2010-12-12 @ 14:16:30
Postat av: Anonym

hahahahhahaahahhha.

Tror du är bosnisk/kroat.

herregud, har du och dina "kompisar" slagit i bakhuvudet eller.



Man ser att du är ryss på långa vägar lillagumman.

2010-12-12 @ 16:22:40
Postat av: Anonym

Kan inte du ladda upp bilder ifrån festen?

Verkar så intressant på Bosniska klubben. HOPPAS DU GÖR DET SÅ SNART SOM MÖÖÖÖÖJLIGT! :D



KRAMAR OCH PUSSAR

2010-12-12 @ 17:25:43
Postat av: Anonym

men asså herregud vilka snorungar !!!! har ni problem med att ksenia är bara i bosniska klubben med en vän !! asså alla är ju välkomna där ! herregud det är ju bara en byggnad !!!

2010-12-12 @ 19:04:28
Postat av: Damir

Min flickvänn är Makedonier och hon är sjukt snygg!

Man kan se när någon är från balkan på långt håll..och tro mig, du är inte ens i närheten!



Puss!

2010-12-12 @ 19:12:35
Postat av: wilmaaa

vilka jävla p12 fyfan vad töntiga. låt hon va för andra gången!

2010-12-12 @ 23:05:47
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: Tamara

Bra kommenterat! Diggar ditt svar till max.

Dessutom verkar personerna/personen som kommenterat lite efterblivna när det gäller själva festen.

Typ alla visste att de skulle vara en lokalfest för alla i Bosniska föreningen? Det skulle inte vara någon Bosnisk fest och även om de skulle vara det så skulle alla ändå kunna ta del i det. Det är alltid kul att "festa" på andra sätt också?!

2010-12-13 @ 19:57:44
URL: http://tamariiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0