slide show

Min dag i text/bild - 30 dagar

Hello! :)

Just nu sitter jag i Borgsmos fritidsgård med Nina och dricker hett te. Inte helt fel eftersom jag har dö ont i halsen sen inatt. Vi skrattade och skrek en hel del. Köpte hals tabletter med äppel smak innan, så det känns bättre.
Vi har inte gjort något speciellt idag annars. Vi sov till halv 3 och sedan gjorde vi frukost, blev toast och te. Efter det gick vi ut lite i Klockaretorpet, sen hamnade vi i Borgmo.

Vet inte vad vi ska göra sen riktigt. Ska dra mig hem ganska snart, fast först måste jag hem och hämta min väska.
När jag kommer hem så fortsätter jag min slappa dag. Sätter nog på en film och myser med en filt i sängen.

Mer än så har inte dagen sätt ut. Söndagar... Och förhoppningsvis så komemr det upp bilder från gårdagen. Ha det bäst!

Glöm inte att följa bloggen.

bloglovin


Kommentarer
Postat av: rosina

har du gjort din design själv ?

2010-12-12 @ 17:56:09
URL: http://rosiinaa.blogg.se/
Postat av: mikaela :)

Hur får man sånna där snöflingor som du har på din blogg som faller ner ?

2010-12-12 @ 20:14:59
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: rosina

sv: Okej va duktig du är :D

vad har du för kamera ?:D

2010-12-12 @ 21:17:19
URL: http://rosiinaa.blogg.se/
Postat av: STMN

kaaan du ladda upp bilder från Bosniska klubben?! vill verkligen se.. så nyfikeeeeeen



KRAM

2010-12-12 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0