slide show

Mc

Hej på er allesammans.

Har varit hemma sen klockan 9 ungefär, tror jag. Har iallafall inte gjort så mycket alls nu, har bara legat i soffan och lekt med mammas nya HTC mobil och kollat på tv.

Idag har jag varit med Nina hela dagen, vi vaknade upp hemma hos mig imorse. Vi åkte till stan sen hem till Nina och vid klockan 5 träffade vi en kompis som heter Fanny. Satt hemma hos henne en liten stund sen gick vi till Mc och käkade.

Ibland är man tvungen att trycka i sig lite skräp mat..

 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu. Jag vill gå ut och träffa något men det är rätt så sent och sjukt jävla kallt ute, så jag tror jag står över för ikväll.

 

Snart är det nyår också, då blir det kul!


Kommentarer
Postat av: l inh t o p huong

fin blogg du har:)

2010-12-30 @ 00:00:36
URL: http://twelves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0