slide show

Kan inte sova + nytt inköp.

Köpte lösögonfransar tidigare idag. Dom gick på 60 kr, köpte på Kicks.

 

Ska ha fransarna på skolavslutningen nu på onsdag!

Jag försöker sova men kan inte ens blunda. Är inte det minsta lilla trött och jag ska till skolan imorgon.. Undra om jag ens kommer upp ur sängen. Kollade just på en film också, Rec 2. Den var bra, rekommenderar dock första filmen istället.

 

Iallafall, ska försöka sova nu. Får smsa med lite folk så att jag blir trött, och lyssna på lite musik. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mikaela :)

Kommer du knäppa ett kort på dig innan du åker till skolavslutningen? så vi får se hur du ser ut :)

2010-12-20 @ 07:30:42
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0