slide show

Hals ont..

Hej på er!

Sitter hemma i min ensamhet och lyssnar på musik. Har så ont i halsen att jag knappt kan svälja, gör sjukt ont alltså! Tror att jag håller på att bli sjuk, snyter mig hela tiden typ. Dö jobbigt! Hoppas jag håller mig frisk iallafall. Ska gå och fixa hett te för min hals strax.

Tack för alla söta kommentarer angående min nya frisyr. Blev faktiskt nöjd med lugg och trivs bra i det, och ni gjorde allt mycket bättre! :) Och nej, jag har inte färgat håret. Det var bara mörkt i rummet och min webbcam är lite konstig, så det blev mörkare. Det var några som undrade det, så nu fick ni svar!

Har inga bilder att lägga upp heller, har varit jätte slö och inte orkat ta kort på något, så min blogg blir bara tråkigare och tråkigare. Ska köpa in lite sirap osv så att jag kan göra knäck nu någon dag, då får ni lite färska bilder här! Bjuder på en härlig låt istället.

No superstar
- Remady

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tycker att deen är tråkigt så sätt upp bilder på hur du gör tofsarna du sa ju att ud hade fixat bilder?

snällaaaaaaaaaaaaa.

2010-12-14 @ 17:20:08
Postat av: mikaela :)

Kan inte du knäppa något till kort med din systemkamera på dig med din nya frisyr? och lägga ut :D

2010-12-14 @ 18:23:21
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa hur du gör dina toffsar snällaaaaaaaaaaa

2010-12-14 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0