slide show

Ett ögonbligg i mitt liv - 30 dagar

Kommer inte på något ögonblick som jag har bild på eller något. Så får bli Bosniska festen som vi var på i lördags. Det var verkligen dö kul, och det är hur kul som helst att umgås med er tjejer. Nina och Emina, riktigt fina brudar!

En bild på mig sen den kvällen.

 

Nu i januari, 1 januari tror jag att det var om man ska säga exakt, så ska vi på en Bosnisk fest igen där en känd artist kommer. Alla vi tre denna gång också. Hoppas det blir lika kul! Då ska jag se till att ta bättre bilder!


Kyss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ligger den så här kallade "Bosniska Klubben", och är alla välkommna eller måste man vara/ha med sig någon icke svensk dit?



2010-12-15 @ 22:44:42
Postat av: Anonym

dethär är en fråga jag har tänkt mycket på :) du vill ju åka till umeå och träffa dina vänner och så .....

men varför kommer de alldrig till dig ? :O

2010-12-16 @ 11:29:50
Postat av: Anonym

palla att du ens vill umgås med bosnier...äckliga är dom...

2010-12-16 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0