slide show

-


Kan inte du sluta redigera dina bilder så mycket?
Du ser ju inte så "perfekt" ut i verkligheten som på bilder..

Svar: Vad är det som får dig att tro att jag redigerar mina bilder mycket? Jag kan säga ärligt att jag aldrig redigerar mina bilder, förutom effekter, som till exempel får bilderna se ljusare ut och ibland brukar jag ha svart/vita bilder. Själv tycker jag inte att det är mycket redigerat. Och jag ser inte perfekt ut i verkligheten, klart man inte ser likadan ut IRL som på bilder. Det tycker jag man borde förstå. Så jag ändrar bara effekter på bilder, det är det ända jag gör.

Men om man jämför med dina bilder på den andra bloggen och bilder i tidigare inlägg så har personen rätt i fråga.

Svar: I min förra blogg skrev jag senast i mars, såklart man förändras och inte ser likadan ut som förut. Och jag var ärlig, jag ändrar bara kontrast och ljus i mina bilder, och effekter då. Kolla på Kissies bilder istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om man jämför med dina bilder på den andra bloggen och bilder i tidigare inlägg så har personen rätt i fråga.

2010-12-06 @ 19:23:46
Postat av: malin

vad heter din förra blogg? :)

skulle gärna vilja se den :)

2010-12-06 @ 20:41:53
Postat av: Lisa

"Kan inte du sluta redigera dina bilder så mycket?

Du ser ju inte så "perfekt" ut i verkligheten som på bilder.."



Du är visst perfekt? :O

2010-12-06 @ 21:04:19
Postat av: wilmaaa

mygoood, låt hon va.

2010-12-06 @ 22:03:18
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen vågar ju fatta att du är perfekt? :S

2010-12-07 @ 18:13:12
Postat av: sandra

nopprar du dina ögon bryn?

2010-12-07 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0