slide show

Stress

Hej på er!

Nu så håller jag och Micki på att fixa oss. Eller jag är klar och Micki blåser håret. Som jag skrev tidigare så skulle vi ha hårinpackning, och det har vi redan haft! Så nu är håret lent och fint.

Jag just nu.

 

Vi ska vara hos Mickis pappa senast klockan 14.00 och äta lunch/middag. Eftersom dom åker till Turkiet idag så ska dom äta tidigare för att sedan åka till flygplatsen. Jag skulle ha följt med! :(

 

När jag kommer hem till mig så kommer det upp ett inlägg där jag förklarar hur jag fixar mitt hår, i bilder. Många har bett mig visa, så då är det väl bäst att jag visar! Kram.


Kommentarer
Postat av: katta

vad gjorde att du inte hängde med då?

2010-08-05 @ 17:47:53
Postat av: ksenia

katta - hade inte tillräckligt med pengar.

2010-08-05 @ 18:15:22
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0