slide show

Min stora skräck


Tänkte bara visa er den här grejen..

Förut, på dagen, så kom mamma in i mitt rum och sa att hon var tvungen att visa mig någonting. Jag visste ju självklart inte vad det var. När jag fick syn på spindeln.. åh jävlar vad jag skrek kan jag lova. Jag sprang in i mitt rum hur snabbt som helst, la mig på sängen, tog täcket över huvudet och skrek "OMG, fyfaaaaaaaan" i kanske 5 minuter. Kan ni tänka er hur rädd jag är för spindlar..? Den var brun och typ 4 centimeter. Skit.

Kommentarer
Postat av: my

ja har lika mycket spindel fobi som du! visst är det jobbigt när man ser en spindel?<3

2010-08-29 @ 14:20:24
URL: http://mywennberg.blogg.se/
Postat av: johanneschamoun

om de nån som är rädd för spindlar äre ja ! :(

2010-09-02 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0