slide show

It's a boy girl thing

Godmorgon!

Idag vaknade jag vid 9 ungefär, tror jag. Jag visste ju att jag fortfarande skulle vara sjuk idag eftersom det blev mycket värre igår kväll. Så här är jag, sjuk och ensam hemma. Jag nyser och snyter mig hela tiden, men jag vågar inte hosta, för då gör det jätte ont i min hals.. Tycker typ synd om mig själv. Har druckit 2 koppar hett tea och dricker min 3e nu, och äter mackor.

Nu ska jag sätta på It's a boy girl thing, hoppas den är bra, för jag behöver lite humor och underhållning.

Kommentarer
Postat av: NATALIE

sv: tack så mycket. Desamma!



Absolut, jag lägger till dig på bloglovin nu. Säg till när du gjort desamma. kram!

2010-08-31 @ 14:04:45
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0