slide show

Grillkväll

Hej på er.

Har just kommit hem. Jag och några vänner var och grillade vid Himmelstalund. Hade ont i magen så jag stack hem tidigare, dom är nog kvar där än och grillar. Vi hade iallafall mashmellows, korv och en massa dricka. Mums.

Innan vi grillade så träffade jag mamma nere på stan. Hon hade just kollat på en lägehet när jag såg henne så vi gick upp och kollade på den en gång till. Så nu vet jag inte riktigt vart jag ska flytta.. 

Från vänster. Christian, Micki, Nikolas, Donna, M och Zaid tror jag han heter.

Jag idag, ser verkligen jätte annorlunda ut..


Kommentarer
Postat av: nina o sara

myaigt ni hade :)

fin du äe :)

2010-08-28 @ 10:54:19
URL: http://www.chillarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0